دکتر محمد مشاری

مدیرعامل کارگزاری بانک ملت

نویسنده و مترجم

مدرس و کوچ سرمایه‌گذاری

دکتر محمد مشاری

مدیرعامل کارگزاری بانک ملت

نویسنده و مترجم

مدرس و کوچ سرمایه‌گذاری

نوشته های بلاگ

بجنگ تا بجنگیم

بجنگ تا بجنگیم

آقای ترامپ سلام
⭕️در تلویزیون دیدم و شنیدم که گفتید ایرانی ها در امور همسایگان خود دخالت می کنند و…من نمیدانم این حرف مفت را چه کسی به شما یاد داده است ولی لازم است بگویم که مردم ایران همیشه سرشان در کار خودشان است.باور نمی کنید؟؟؟یک روز بیاید سوار مترو خط کهریزک تجریش بشوید اگر یک نفر حتی یک نفر را دیدید که سرش در گوشی بغل دستی اش هست و پیام های او را می خواند و خیلی ریز لبخند میزند و گاهی هم چشمانش گشاد می شود؛من هم قبول میکنم حرفهای شما را.باور کنید ما ملت فضولی نیستیم.
آقای ترامپ
⭕️گفته اید که مردم ایران فقط زبان تحریم و تهدید سرشان می شود.این حرفها را جایی نزنید به شما می خندند. به این سوی چراغ ما منطقی ترین ملت دنیا هستم.مثلا همین امروز رفتم حسابداری دانشگاه گفتم:من سه ترم اینجا حق التدریس درس داده ام.این حق الزحمه ما را بدهید حداقل کرایه اسنپ ما در بیاید.(اسنپ همان تاکسی اینترنتی است).فکر میکنید چه جوابی شنیدم؟
-اجازه بدهید اول حقوق اساتید رسمی(اعضای هییت علمی) را بدهیم بعد نوبت شماست.
من هم خیلی منطقی اجازه دادم و با BRT برگشتم منزل.توجه می کنید از من اجازه گرفتند.قبول دارم که درک این سطح از حرف منطقی برای شما دشوار است.
آقای ترامپ
⭕️در تابلوهای تبلیغات شهری دیدم نوشته بود:
آقای ترامپ من از طرف مردم ایران عرض میکنم شما غلط می کنید.خواستم خدمتتان عرض کنم من به هیچ کسی برای حرف زدن با شما وکالت نداده ام.خوب با این همه شبکه های اجتماعی و ارتباطات اصلا نیازی نیست کسی جای کسی حرف بزند.مثل الان که من مستقیما با شما حرف میزنم.از طرفی دیگر مردم ایران اصلا این طوری حرف نمی زنند.ماموران SIA را بفرست ورزشگاه آزادی آن وقت است که حرف من را باور خواهید کرد.اگزوز+خاور+؛داور+خواهر +مادر+فقط ترکیب و توالی شان بد است و گرنه هر آدم عاقلی میداند ما خیلی بافرهنگ هستیم.
آقای ترامپ
⭕️مدام می گویند که مردم ایران محیط زیست را آلوده می کنند و حیات وحش ایران در خطر است.سازمان های حمایت از حقوق حیوانات مرتب علیه ایران جوسازی می کنند.خودم با گوشهای خودم نه با گوش کس دیگری یکبار در مسیر محل کار از رادیو ماشین شنیدم که گزارشگر با یک فرد روستایی صحبت میکرد که چوپان بود.چوپان می گفت اسم سگ گله اش “ترامپ” است.ببین اسم اشرف مخلوقات را روی یک حیوان گذاشته اند.واقعا این حجم از دوست داشتن سایر موجودات برایتان عجیب نیست؟؟؟
آقای ترامپ
⭕️فکر نکنید ما با تحریم ،تسلیم می شویم.با درایت مسولان، ما 1500 کالای خارجی را تحریم کردیم.شراب کف دار و ودکا از فردا نخواهیم خورد.شما می توانی یک روز بدون این چیزها سر کنی؟؟؟
ما بچه های جنگیم
بجنگ تا بجنگیم

یک دیدگاه بنویسید